Повернення коштів на платіжні методи з України
Якщо вас не влаштувала якість послуг або ви передумали користуватися продуктом, то ви можете запросити повернення коштів.
Повернення коштів доступне за дотримання таких умов:
- Ви користуєтеся послугою не більше 14 днів з моменту оплати рахунку. Дата оплати рахунку вважається датою початку користування послугою.
- Ви не запитували повернення в цьому календарному місяці. За календарний місяць допускається тільки один запит на повернення (при цьому, в одному запиті на повернення може бути кілька рахунків).
- За час користування послугою вами не були порушені умови надання послуг.
Ці умови можуть не діяти, якщо з нашого боку не були виконані умови надання послуг, наприклад, якщо послуга була недоступна з нашої вини. Кожен запит на повернення розглядається в індивідуальному порядку.
Для проведення повернення вам необхідно створити запит у тікет-системі в розділі Affiliate support і вказати такі дані:
1. Номери рахунків, які необхідно повернути. Знайти номери рахунків можна на сторінці https://hostetski.ge/clientarea.php?action=invoices
2. Причина повернення. Якщо перевищено строки повернення, то опишіть їх максимально докладно.
3. Резервні реквізити повернення. Ми повертаємо платіж туди, звідки надійшла оплата, але іноді ми не можемо виконати таке повернення і повертаємо платіж на зазначені вами реквізити.
Сума повернення
У перші 24 години після оплати рахунку вам буде повернуто всі кошти, включно з комісією платіжної системи. Після закінчення 24 годин і до 14 діб, вам буде повернуто залишок за невикористаний оплачений період.