На даний момент наш сайт має часткові переклади на 26 мов, з них 5 – перекладені на 100% носіями мови в тісній співпраці з нашою технічною командою, що забезпечило точний та зрозумілий переклад всіх технічних термінів і описів до них, що дозволяє клієнтам з цих країн без проблем користуватися нашими послугами.
Встановити мову можна або у шапці сайту (це перекладе лише текст на самому сайті), або в налаштуваннях облікового запису (це перекладе як текст, так і всі повідомлення, які надсилаються вам на пошту/телеграм).
Однак, ми все ще стикаємося з користувачами, які не звертають уваги на функцію вибору мови. У більшості випадків ми вирішили цю проблему, автоматично встановлюючи мову сайту залежно від GeoIP користувача, але навіть це не завжди допомагає через VPN або фактичне перебування користувача в іншій країні з якихось причин. У таких випадках у користувача може спрацювати автопереклад сайту браузером, і якщо низка браузерів перекладає більш-менш добре, лише спотикаючись на технічних термінах, то є й особливо проблемні браузери, коли перекладається буквально все, і користувач буквально пише на адресу "підтримка@клаудцентер.овх" з питанням, що "на вашому сайті незрозуміло написано" . У таких випадках відстежити таке звернення стає майже неможливо, доки користувач не знайде серед цього хаосу кнопку з тікетами на сайті або значок телеграму .
Тішить, що за цей рік нам вдалося скоротити кількість звернень із таких питань у багато разів, зробивши їх поодинокими, хоча раніше ця проблема виникала дуже часто.